Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2010

Υπουργός: Πράγματι συντηρεί το εθνικό οδικό δίκτυο, ο Δήμος της Πάτρας!

Αναγνώρισε το δίκαιο του αιτήματος αλλά η επίλυσή του παραπέμπεται στο μέλλον!

ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Η ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΤΣΟΥΚΑΛΗ

Στην ολομέλεια της Βουλής έφερε με επίκαιρη ερώτησή του ο βουλευτής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Τσούκαλης το πρόβλημα του Δήμου Πατρέων, ο οποίος καλείται να χρηματοδοτήσει τη συντήρηση δρόμων που ανήκουν στο εθνικό οδικό δίκτυο.


Στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα, 25 Φεβρουαρίου, ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Μαγκριώτης αναγνώρισε ότι οι συγκεκριμένοι δρόμοι ανήκουν πράγματι σε πρωτεύον οδικό δίκτυο και ότι αυτοί καταστρέφονται από την υπερτοπική κυκλοφορία εκατοντάδων χιλιάδων υπέρβαρων οχημάτων από και προς το λιμάνι της πόλης το οδόστρωμα των οποίων είναι κατεστραμμένο. Τόνισε δε ότι η ευθύνη δεν ανήκει στο Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας αλλά ότι το πρόβλημα είναι γενικότερο και συνολικότερο. Μεταφέρονται συνέχεια αρμοδιότητες στην περιφέρεια χωρίς τους αντίστοιχους πόρους. Ως προς τη λύση του ζητήματος δήλωσε συγκεκριμένα: «Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να δώσουμε συγκεκριμένη λύση και θα το επιδιώξουμε πέρα από κομματικές σχέσεις».

Ο βουλευτής Αχαΐας στην παρέμβασή του υπογράμμισε την αοριστία που συνόδευσε τις θετικές προθέσεις της κυβέρνησης και υπογράμμισε ότι «Οι προθέσεις είναι αόριστες χωρίς κανένα χρονοδιάγραμμα, καμία προοπτική ενώ αυτή τη στιγμή εξακολουθεί να υπάρχει το δυσβάστακτο βάρος στο Δήμο της Πάτρας. Υπάρχει σοβαρό θέμα αντισυνταγματικότητας γιατί δεν είναι δυνατόν δρόμοι της Αθήνας που δεν είναι ούτε καν δευτερεύοντες να θεωρούνται πρωτεύον οδικό δίκτυο, να χρηματοδοτούνται από το Υπουργείο Υποδομών και για την Πάτρα αυτό το ποσό να το διαθέτει ο Δήμος. Ζητάμε μία απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας ώστε να επαναφέρει το καθεστώς που ίσχυε για αυτούς του δρόμους. Ώστε ο Δήμος να έχει την προοπτική να εισπράξει κάποια στιγμή τα χρήματα που έχει δαπανήσει αυτή την περίοδο. Υπενθυμίζω ότι αυτή τη στιγμή ο Δήμος, διαθέτει 5,5 εκατ., όχι για δευτερεύον εθνικό δίκτυο, αλλά πρωτεύον. Γιατί δεν μπορεί να μην είναι πρωτεύον το δίκτυο που συνδέει την ΠΑΘΕ με το μεγαλύτερο λιμάνι της Δυτ. Ελλάδας. Μιλάμε για τρείς συγκεκριμένους δρόμους, οι οποίοι ανήκουν στο πρωτεύων οδικό δίκτυο και αυτή τη στιγμή κατασκευάζονται.»